OPEN UP

TO CONNECT

MIJN ROL BINNEN ORGANISATIES.

DE KRACHT VAN VRAGEN STELLEN

Ik merk dat ik als externe trainer coach, zaken makkelijker bespreekbaar kan maken. Ik heb geen mening over wat er op tafel ligt, ik stel alleen vragen over wat de gevolgen zijn van bepaald gedrag of manier van communiceren. Mijn scherpe blik en luistervaardigheden zorgen voor nieuwe inzichten en laat deelnemers nadenken over hoe het anders kan, beter kan en in zien wat al heel goed gaat. Altijd met behulp van mijn realistisch, praktische insteek die gelijk kan bijdragen aan de praktijk van morgen.

I cannot teach anybody anything. I can only make them think (and let them feel).

Socrates (met een kleine aanvulling van mezelf)

RESULTATEN VAN VERSCHILLENDE INTERVENTIES

WAT JE LEERT

The reality check te doen. Waar sta je nu als team, organisatie en als lid van het team? En welke transitie heb je te maken met elkaar en als individu om te bereiken wat je wilt bereiken.
Hoe je als team zo met elkaar communiceert dat het bijdraagt aan het onderlinge vertrouwen en het kan bijdragen aan ieder zijn persoonlijke groei en daardoor de groei van de organisatie.
Verantwoordelijkheid te nemen over je eigen welbevinden en je eigen te behalen doelen en wensen voor de toekomst.
Weten hoe je je communicatie afstemt op de ander of dit nu je klant, je collega of je medewerkers zijn.
Welke zaken leiden je af? Waardoor kom je niet tot de juiste acties? En wat kan je er aan doen om je niet te laten afleiden en wel de juiste stappen te gaan zetten.
En ik neem je mee hoe respect voor de tijd, jouw tijd en de tijd van jouw gezin, klanten je kan helpen.

TESTIMONIALS

WAT KLANTEN ZEGGEN

Ingrid heeft met haar training ons team nog beter gemaakt! Het unieke van haar aanpak zorgt ervoor dat een ieder van ons erg betrokken was bij de training. Het lukte juist door haar bescheidenheid en kennis, dat een ieder van ons zich kwetsbaar wilde opstellen.” 

Met de inzet van Ingrid op ontwikkel-, coaching- en trainingsvraagstukken wordt een impuls gegeven aan verandering. Zowel gedragsveranderingen bij individuen op bijvoorbeeld het gebied van communicatie (wat straal je uit, is dit congruent met je boodschap) of positionering (waar wil je heen met je carrière/leven/ontwikkeling en hoe ga je dat doen) als cultuurveranderingen binnen teams of groepen (waar wil je heen als team en wat heb je daar als groep voor nodig). Deze veranderingen zijn essentieel voor het inzetbaar blijven als professional of het blijven bestaan als bedrijf in de snel veranderende en veeleisende wereld.

Binnen ons eigen bedrijf en bij klanten hebben wij teams, afdelingen, junior professionals en senior professionals zien groeien. Die groei zie je terug in kleine, maar essentiële, dingen zoals de manier waarop er met elkaar wordt omgegaan (écht het gesprek aangaan i.p.v. aannames doen) of wordt gecommuniceerd (onderlinge feedback i.p.v. roddelen) of de dagelijkse werkzaamheden (meer energie overhouden, blijere klanten). Of zelfs groter: In de (levens)keuzes die een individu maakt! Van onervaren trainees tot doorgewinterde managers…

Persoonlijk vind ik de vriendschappelijkheid, onbaatzuchtigheid en congruentie waarmee Ingrid handelt het prettigst in de samenwerking. Hierdoor ontstaat snel een vertrouwde basis, zowel in de onderlinge samenwerking als bij klanten.